Firmaoplysninger

Når du køber varer hos os, handler du med:

OK MILJØ A/S
Hobro Landevej 126
Sjørring
8830 Tjele
CVR: 27520200

Telefon: 98 54 43 11
Mandag til torsdag 8:00-17:00
Fredag 8:00-15:00

E-mail: kontakt@fluenet.dk
Vi besvarer alle henvendelser via e-mail senest den næstkommende hverdag.

Din ordre

Når du har bestilt og modtager dine produkter, modtager du en ordrebekræftelse på din mail, som du bedes kontrollere.

I enkelte tilfælde kan vi være nødt til at annullere din ordre eller specifikke produkter pga. leverancesvigt eller manglende oplysninger. I så fald kontakter vi dig for at finde en løsning.

Betaling

Du kan bruge de fleste gængse kort (Visa, Dankort, Mastercard eller udskyde din betaling med Klarna) og vi hæver først beløbet for dit køb når vi har afsendt din ordre.

Alle priser på vores webshop er inkl. moms.

Vi tager ikke kortgebyrer.

 

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller

2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

Betaling med Klarna

Gennem Klarna Bank AB tilbyder vi at du kan betale senere. For at kunne vælge denne mulighed, skal du minimum være fyldt 18 år ved bestilling af ordren, have en dansk bankkonto, et dansk CPR-nummer samt at du skal benytte din danske hjemmeadresse ved bestilling af ordren.

Vælger du at betale senere gennem Klarna, vil Klarna sende din faktura til din e-mail adresse, så snart din ordre er afsendt. Du har 30 dage til at gennemføre din betaling. I tilfælde af sen betaling eller hvis betalingen ikke er gennemført inden fakturaen forfalder, kan der blive opkrævet et gebyr.

Klarna – Betal Senere vilkår (nyt vindue)

Hvis du skal modtage en refundering efter at have betalt din faktura med Klarna, vil beløbet være synligt på din konto indenfor 1-3 arbejdsdage.

Fulde vilkår og betingelser for Klarna kan findes her:
Klarna’s vilkår og betingelser (nyt vindue)
Klarna’s fortrolighedspolitik (nyt vindue)

Har du spørgsmål angående din Klarna faktura, betalinger og refunderinger, så kontakt Klarna’s kundeservice (nyt vindue).

Fakturabetaling

Fakturabetaling er netto 8 dage fra fakturadatoen.

Hvis du betaler for sent, vil du blive opkrævet renter af det beløb, du mangler at betale.

Ved for sen betaling, skal du betale renter fra forfaldsdagen og indtil betalingen er modtaget. Renten bliver beregnet ud fra en renesats på 1,5 %, dog minimum 50 DKK.

Modtager vi ikke din betaling, vil du modtage en rykkeropkrævning, hvor der vil være pålagt et rykkergebyr på 100 DKK pr. gang.

Levering

Ved bestilling gennem webshoppen leveres dine varer med GLS til en fast pris på 250 DKK pr. ordre.

Du bør kontrollere din pakke for synlige fejl og skader ved afhentning. Såfremt pakken er ødelagt bør du nægte at modtage den og efterfølgende rette henvendelse til os.

Leveringstider

Lagervarer: 1-3 hverdage.

Varer, som skal tilpasses i størrelsen: 1-5 hverdage.

Varer, som skal farves i en ikke-standard farve: 3-5 uger.

Varer, som skal have monteret pollennet: 3-5 uger.

Indeholder din ordre flere typer varer, sender vi dem samlet og du skal påregne den længste leveringstid.

Bemærk at der i højsæsonen (maj-august) kan være forlænget leveringstid på produkter som skal tilpasses/farves.

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret på dit køb og hvis du fortryder købet skal du blot pakke varen forsvarligt og sende den retur med en kopi af din ordrebekræftelse.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@fluenet.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Hvis du har opnået en mængderabat, og herefter fortryder en del af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå mængderabatten, vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostninger retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale fragten på din retur pakke, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Vi betaler for afsendelse af en ny pakke, hvis du vælger at ombytte til andre varer/størrelser.

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg. Eksempelvis specialmål eller -farve.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi og i visse tilfælde det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til

OK Miljø A/S
Hobro Landevej 126
DK-8830 Tjele

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Reklamation

Når du handler hos os som forbruger, fælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklmationsret i 24 måneder gældende fra modtagelsen (opsættelsesdato for net monteret af os).

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Såfremt du konstaterer fejl eller mangler på produkter bør det forelægges OK MILJØ A/S i rimelig tid efter fejlen har vist sig. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til

OK Miljø A/S
Hobro Landevej 126
DK-8830 Tjele

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også aflevere produkter under reklamation personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, telefonnummer og e-mail.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysninger registreres hos OK MILJØ A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på fluenet.dk er OK MILJØ A/S.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@fluenet.dk

Alle rettigheder er sikrede i henhold til Persondataloven.

Cookies

fluenet.dk anvender cookies for at forbedre vores hjemmeside. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.

Sikker handel

Du kan trygt handle på fluenet.dk da alle transaktioner foregår via sikker betalingsforbindelse gennem Klarna.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du skrive til kontakt@fluenet.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
via: Klageportalen for Nævnenes Hus (nyt vindue)

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 DKK og højst 100.00 DKK. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket – uanset beløbets størrelse. Læs mere her (nyt vindue).

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Komissionens online klageportal her:
https://ec.europa.eu/odr (nyt vindue)

Fortrydelsesformular

Til:
OK MILJØ A/S
Hobro Landevej 126
8830 Tjele

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min
købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

Bestilt den:

Modtaget den:

Forbrugerens navn:

Forbrugerens adresse:

Forbrugerens underskrift (kun hvis formularens indhold meddeles på papir):

______________________

Dato: ___ / ___ – 20 ___

Formularen sendes enten digitalt til kontakt@fluenet.dk eller som brev til adressen angivet øverst i formularen.

Seneste opdatering

Handelsbetingelserne er senest opdateret 21/12-2022.

Contact to Listing Owner

Captcha Code